Close

KORISNIČKA PODRŠKA

KAKO SE REGISTROVATI

KAKO PORUČITI

KAKO OTKAZATI NARUDŽBU

NAČINI PLAĆANJA

Za sada, poručene artikle možete platiti na 2 načina, i to:

1. Pouzećem

Plaćanje pouzećem zapravo znači plaćanje kuriru u gotovini prilikom isporuke robe.

2. Uplatom na naš žiro račun

Nakon obavljene kupovine preko našeg sajta, na e-mail koji ste upisali prilikom registracije, stići će Vam predračun sa iznosom Vaše porudžbine, brojem porudžbine i našim podacima koji su Vam potrebni za plaćanje. Uplatu na naš žiro račun vršite tako što na opštu uplatnicu upišete Vaše i naše podatke, svrhu plaćanja, iznos naznačen na predračunu, a kao poziv na broj potrebno je da upišete broj porudžbine takođe naznačen na predračunu.

Naši podaci su:

EKLIX D.O.O.

Ulica i broj, Somborski put 41/5, 24000 Subotica

Broj računa: 355-3200549773-84

DOSTAVA

Eklix.rs je uspostavio eksluzivnu saradnju sa kurirskom službom „AKS “ i celokupan transport robe ka našim kupcima se obavlja preko njih.

Rok dostave je 2 radna dana, od momenta poručivanja u slučaju plaćanja pouzećem ili od momenta dospeća sredstava na naš žiro račun ukoliko ste taj način plaćanja odabrali kao željeni.

Neradni dani su nedelja i državni praznici.

Dostava se vrši na celoj teritoriji Srbije.

Cena poštarine se utvrđuje prema cenovniku kurirske službe, dok je poštarina za narudžbe od preko 15000 dinara besplatna.

REKLAMACIJE / GARANCIJA

Preuzmite - Reklamacioni list

Eklix.rs posluje u skladu sa svim Zakonima Republike Srbije relevantnim za internet prodaju, samim tim i prema Zakonu o zaštiti potrošača. Takođe, svakako nam je u interesu da naša saradnja bude zasnovana na fer i korektnom poslovanju i da zadovoljstvo bude obostrano.

REKLAMACIJE NA OŠTEĆENJA

Savetujemo Vam da ukoliko primetite oštećenja na ambalaži proizvoda, to odmah prijavite kuriru koji je dostavio isti, odbijete da primite paket i ne potpišete dostavnicu. Ipak, možete zamoliti kurira da sačeka dok otvorite paket i proverite da li je uzrok oštećenja na ambalaži oštetio i sam proizvod. Ukoliko nije, možete primiti paket, odnosno potpisati dostavnicu.

NEISPRAVNA ILI OŠTEĆENA ROBA

Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a proizvod koji ste poručili nije ispravan ili ima neko drugo oštećenje koje nije nastalo pri transportu, odnosno ukoliko ste dobili proizvod drugačiji od onog koji ste poručili, dužni ste da nam to prijavite u maksimalnom roku od 24 časa od momenta dostavljanja proizvoda i to putem našeg sajta, slanjem e-maila ili telefonski. Ukoliko je fizičko oštećenje ili nedostatak delova u pitanju, možete nam poslati i fotografiju proizvoda na naš e-mail.

GARANCIJA

U slučaju nastanka kvara proizvoda u garancijskom roku koji ste poručili od nas, molimo da nas kontaktirate kako bi smo asistirali u rešavanju tog problema.

ZAMENA ROBE

Ukoliko iz bilo kog razloga niste zadovoljni poručenom robom, istu možete vratiti ili zameniti, u roku od 14 dana. U tom slučaju:

  • troškove celokupnog transporta snosite Vi (vraćanje starog i slanje novog artikla)
  • potrebno je da robu vratite u ispravnom stanju, u originalnoj ambalaži i sa svom dokumentacijom koju ste dobili uz nju

Ukoliko poručeni artikal želite da zamenite za skuplji ili jeftiniji, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo doplatu ili vraćanje dela sredstava obavili na ispravan način.

Odmah po prijemu vraćene robe, naša je obaveza da utvrdimo stanje artikala, te da Vas obavestimo o istom, kao i o daljim koracima.

Preuzmite - Obrazac za odustanak ugovora na daljinu u roku od 14 dana

POVRAT NOVCA

U slučaju uvažavanja reklamacije ili vraćanja proizvoda pod ranije utvrđenim uslovima, novac Vam vraćamo istim sredstvom plaćanja, kojim smo i primili uplatu od Vas.


Close